Jan 25, 2011

:: err~berapa harga barang ni~? ::

 (Nikon Coolpix L4)

rasa mcm nk jual barang ni..tp,tak tau nk letak harga berapa.. masih cemerlang lagi condition barang ni.
tahun beli..2006..of course la da takde warranty kan.. (: byk berjasa barang ni terhadap aku..malah family aku gak. terutamanya ibu aku. die cikgu..amik2 gambar ni jd perkara biasalah. tp,birthday die tahun lepas.. die da ada kamera baru. so,nak let go la kamera ni..

kamera ni : 4.0 Megapixel
zoom die : 3x Optical zooming
LCD Size : 2.0inch
ISO : 50-200
Shutter speed : 4-1/3000
Max Aperture : 2.8
Mem. card : SD card (not support class 4 version)
Battery : 2xAA
Dimension : 3.4 x 2.4 x 1.4 in. (87 x 61 x 35 mm)
Weight : 115g

sapa nak baca review kamera ni.. bolehlah minta tolong uncle Google..pasti die akan tolong. (:

aku akan bagi..semua barang dalam gambar tu..
Kamera + memory kad (512mb)
Sarung kamera
Bateri charger jenama "ANSMANN energy" (NiMH 2850mAh) x 4biji
 - this product is SUPERB!! tak caya..tanya pakcik Google. (:

contoh gambar dari kamera Nikon Coolpix L4

(micro mode)


agak-agaknya berapa harga yang aku boleh letak eh~?? any suggestion? (:
(harga cadangan RM250)

0 tindakbalas kimia:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
back to top