Dec 29, 2010

:: Pelangi Petang ::

wah~ tajuk dah macam lagu arwah sudirman.. agak² aku nak buat lagu ke apa ni?? huhu!! takde la.. mana pandai nak buat lirik lagu (:
korang selalu tak dpt tgk pelangi?? urm..aku susah nak dpt tgk pelangi


pelangi cantik tak??
(gambar hiasan :: ihsan google)

masa aku balik kerja ptg² tu..mesti melayan lagu sambil menunggang motor.
tapi..haritu~hujan!! tak bagi change langsung nak melalak.. sedih~. (:
Pastu~ sampailah kat simpang traffic light nak ke kawasan rumah aku..
pandang side mirror kiri..aku ternampak!!!



(nampak tak??)

tak nampak?? titis air ganggu eh?? jap2!! kena ubah posisi~ (:










haa~ tuh die!! nampak?? wah!! cantik sungguh! mo0d aku yang sedih tadi bertukar jadi ceria terus!

180° turning!

ni ada lagi 1 gambar dari lokasi berbeza sket.

subhanallah!! Indah..Cantik ciptaan Allah s.w.t

selalu aku tersebut² bilalah agaknya aku nk dapat tgk pelangi. (:
syukur ptg tu hujan..aku berpeluang untuk tgk pelangi utk kurang lebih 2minit.

p/s :: betul ke apa org² lama ckp yang pelangi tak boleh tunjuk~? tgk je.


Sekian, terima kasih.

1 tindakbalas kimia:

faizura rahman said...

wah cantik! org kata, kalau tunjuk pelangi, nnt tangan jadi kudung~ tp tu mitos je kot..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
back to top