Jan 26, 2011

:: Jom Promote Blog Anda di Sini ::

walaupon aku jarang berblog.. tapi,aku tetap nak menyokong kawan2 yang suka berblog dan yang nak mencari pembaca dengan lebih ramai lagi~

Jom kita pergi ke page Geng Blogger Malaysia dan klik LIKE..setakat ini kami baru mempunyai seramai 1714 orang penggemar group kami dan angka ini akan terus bertambah dari semasa ke semasa dan anda lah yang akan menambahkan bilangan kepada group ini seterusnya menghangatkan lagi ruang di page kami.

SOKONGAN anda KEKUATAN kami. (:


Selamat berkongsi di ~ 
 

Sekian, terima kasih.

p/s :: ini mungkin contribution aku yang pertama sebagai admin baru di G.B.M. (:

3 tindakbalas kimia:

Unknown said...

wah ~ bgs nye bro ! promote2! yg pasal td tu , bro jgn amik ati ek , aku xtaw sape la punye keje tu , tgamak .. klau aku taw sape pnye keje , nanti aku lucutkan jwtn die !

RuZZaiMa said...

boleh saya promote BGM kat blog saya x? :)

RuZZaiMa said...

ehh...silap...GBM...huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
back to top