Dec 24, 2010

:: ini cerita aku ::


berjalan2 mencari ketenangan di bumi langkawi.. keluar sebentar dari kesesakan kota Kuala Lumpur..
apa yang ada depan mata adalah nyata, kenyataan dan aku percaya. bila aku hadapi situasi tu.. aku sgt² menghargai setiap detik kehidupan...

"hayatku nyaris di langkawi"

cerita bermula pada hari ke-2.. kami (8org rakan sek men termasuk blogger fye rahman) ada aktiviti island hooping. mula2 g tasik dayang bunting.. pulau singa (port helang).. pastu g beras basah.


di tasik dayang buntinglah..aku mengalami detik2 ni.. demi keinginan yang kuat utk menikmati air tasik.. aku pon turun mandi.. setelah melihat 2org rakan yang lain mandi dgn jayanya!

utk pusingan pertama.. aku dpt mandi dgn jayanya juga.. tiada sebarang masalah timbul. setelah rehat seketika.. teringin pula bergambar.. masa berada dalama tasik itu..

 

pada saat ini lah..aku rasakan.. tiba2~kaki ku berat.. tgnku tidak berdaya.. badanku makin kebawah.. bagai ditarik~ penglihatan menjadi kabur.. semakin byk air ditelan (tawar airnya) tapi..aku kuatkan juga.. kerna perCAYA pasti aku akan berjaya utk capai tangga!

alhamdulillah~ aku dpt selamatkan diri sendiri..walaupon mengalami sedikir sesak nafas dan sakit dada.


syukur..aku masih mampu utk tersenyum..



 ini cerita aku..

Sekian, terima kasih.

3 tindakbalas kimia:

AINA AMIRA said...

haha, suspen je cter :)

efa said...

hikhik..terkejut igt dh tak larat tadi..last2 senyum bukan main erk..hehehe

faizura rahman said...

omaigod! serius ke? hahaha..ingatkan main2! len kali, tanak bg azim swimming lg..haha..jage la kamu!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
back to top