Jun 22, 2011

:: pergh~ kenangan dulu-dulu ::

salam... sudah lama aku menyepi.. kenapa aku menyepi.. sebab kurang kesempatan untuk berkongsi...huhu~
sekarang ni.. aku jadi guru ganti di sekolah menengah kebangsaan seri kundang... boleh tahan juga jauhnya dari rumah family aku... tapi..aku suka sekolah tu.. serius~ so far, dah 3 minggu aku jd guru.. macam-macam hal yang dapat aku tgk semula.. pastuh..mulalah tersenyum bila mengenagkan zaman-zaman aku sekolah dulu...
mulalah rasa nak pakai semula baju sekolah tu.. (tah muat atau tak) masa sekolah menengah dulu.. aku timbalan naik pengerusi pengawas pusat sumber sekolah.. memang rajin giler g pusat sumber..(masa rehat).. ni dah jadi guru..tak berkesempatan pulak nk ke pusat sumber tu.. dapat jejak kaki sekali je.. huu~

aku blh jadi guru ni pon...sempena menggantikan seorang guru yang sedang cuti bersalin. 3bulan..lamakan~? (aku tak g ziarah lagi cikgu ni) kebetulan.. cuti sem aku pon lama.. bulan 9 nanti baru masuk.. (padahal byk kerja lain kena pk) minat aku nk mengajar ni... lahir dari ibuku sendiri.. org kata..mna tak tumpahnya kuah..jika tak ke nasi~ (: aku syukur sgt2 sbb dapat peluang untuk mengajar..walaupon hanya sekolah menengah.. ianya cukup bagi aku untuk menimba pengalaman dalam dunia pendidikan... aku suka sangat apa yang aku sedang buat sekarang. (:

oklah.. next time aku story morie lagi~ (perasan je..mcm ada org nk baca~)
salam~

3 tindakbalas kimia:

Anonymous said...

wuu~ bgus la cmtu... t jadi tenaga pengajar ok.. wish u luck!!

Muni Izzah said...

waa.. kte same la cikgu.. saya naib pengerusi PSS kat SMKSK.. hehe =)
patut la hari tu kteorg nampak cikgu t'senyum2.. teringatkan zmn skolah rupa nye..

Syafiq said...

hye! Nice blog..feel free to follow,mekaseh =)

http://www.duniakiesya.blogspot.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
back to top