Feb 5, 2011

:: I'm not a student~ (not anymore) ::

hampir 1 tahun aku bekerja.. membuatkan aku untuk maju selangkah kehadapan. aku skrg tgh melanjutkan pelajaran di peringkat Master. insya'allah akan tamat dengan jayanya pertengahan tahun 2012. (:

kerja seronok.. tapi, memenatkan. belajar?? lagi seronok! tidak memenatkan! hanya perlu belajar ja~ tak susah.. belajar ja.. dalam belajar ni.. mcm2lah pantang larangnya (cehh..mcm org dalam pantang plk) bukan pantang larang apa pon.. cuma dari segi pemakanan ja. (: huhu!! peraturan universiti tu.. mmg lah da kena ikutkan. (:

pemakanan apa yang perlu jaga~? jgn telan@tertelan SEMUT! huhu!!

tarikh aku register 18dec2010, so far..setakan ni belajar.. alhamdulillah, masih boleh dibawa. aku bukan org hebat..sambung master diluar negara. hanya universiti tempatan ja.. niat aku lanjutkan pelajaran.. untuk tambahkan ilmu di dada dan bercita-cita nak jadi lecturer. insya'allah.

kawan2kan luar sana..doakan kejayaan hamba ya. insya'allah..saya doakan kejayaan kawan2 semua dalam apa jua kawan2 hadapi..tempuhi.. amin~

Sekian, terima kasih.

0 tindakbalas kimia:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
back to top