Oct 14, 2010

:: Apakah?? ::

saya tak paham~apakah ini??
lazat sgt ke??
ala~benda neh..
anu..anu..hah!! susah benar nk cakap..
neh hah die~ (:


benda neh..sy dpt dari Cuppycake~
angin sepoi2 bahasa~ 
mata sepet2 ala cina~

saya baru bgn tidor..
tgk jam kul 2 PAGI !!
( ingat dah nk subuh T____T )
(utk makluman penbaca..saya bukan kucheng ;p)

tgk lappy yg baru siap format..
tgn rasa gatal2..nk g install Chrome~
(nk buka blog la tuh!! haha!! ;p)

tiba2 cik cupcupcake tuh..wat posting

"Anugerah Blogger Harapan"

blur2~mamai2~ saya click n baca gak la. (:
tgk2~ ada nama saya??Ajim(sempena apa~?)

dgn tak paham~saya wat post neh. ;p
tiru apa cik cuppycake wat (tak salahkan~? ;p)
copy n paste~ (:

1. Kenapa suka "Memori Sang Muda"?
gay si*l !! im straight OK!! nabi tak mengaku umat nnt. 

2. Reaksi selepas mendapat award ini
untuk saya kew~?? tak prasan plk.. pape pon..muka blur aja. ;p
mekasih mak..abah..kwn².. tak lupa..cik cuppycake! <~ ayat paling biasa diguna pakai y pasti tak basi lg (:
3.Memasingkan award
Ades~ men pasing2lah plk.. tak puas lg pegang. ameklah~ ameklah~
(tgn masih pegeng erat)
T____T
baru nk merasa "Anugerah Blogger Harapan" takde harapanlah mcm neh~ ):

1st nk bg kat - "TheBloggerGirl":: pasal cite die update² tuh cambest.
2nd nk bg kat - "fyezrahman" :: pasal die pnya cite len dr laen. pasal die nurse ;p
3rd nk bg kat - "CitaRasaRinduan" :: pasal santai je baca~ lg2 bila pasal makanan (:
4th nk bg kat - "nani" :: pasal die neh org sabah.. mcm2 cerita dia ada. (: confirm tak larat nk baca suma post die (:
5th nk bg kat - "aenn shadi" :: pasal die neh suka bergambar (:ala2 foto genic gitu ~

Sekian! Selamat Malam (:
(nk sambung tidor..tak sehat neh ): )

(utk pengetahuan pembaca semua.. saya bukan kucheng ya~)

2 tindakbalas kimia:

Mashe said...

wua.... thanx hencik ajim... :))))

Unknown said...

sama2 kasih~ (:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
back to top