Feb 16, 2011

:: siang ke malam ::

salam semua~ wargh~!! apa dah jadi dgn aku ni.. sekarang dah jam 3:15 pagi. aku tak boleh nak lelapkan mata lagi. cuaca pagi ni..mmg panas. hangat je rasa..tak tau nak wat apa..golek2~ sudahnya..aku buka blog dan taip apa yang aku nak taip.. (arggh~!! b.o.s.a.n) pagi ni aku bertemankan radio (sentiasa buka) layan Suria FM. pagi2 mcmni.. DJ takde..lagu je banyak. mmg layan lah..

sejak dua menjak ni.. mmg aku ssh nak tdo sebelum kul12. kenapa~? (cuaca~?) mungkinlah.. (dah byk tidor~?) mungkin juga.. sbnrnya...... erm..takde papelah. serius aku bosan giler..~!!

tuhan jadikan siang untuk kerja..malam untuk tdo/rehat. tapi, ada juga manusia kat luar sana..sudah malam pon..masih mencari rezeki (yang halal)

aku nak tanyalah kat kawan2 yang tahu.. ada beza ke kualiti tidur waktu malam berbanding dengan waktu siang~? bukan apa...aku terpikir..kita tgh tidurkan..tak kesahlah siang@malam.. mata pejam..badan kita mmg sedang berehat masa tu..boleh tak aku nak kata... tidur siang ke..malam ke..sama sahaja~??


1 tindakbalas kimia:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
back to top