Nov 2, 2010

:: aku kembali!! ::

Setelah lama menyepi..
kini kembali mengegarkan blog sendiri ;p
selama ni sibuk je dgn kije..
pc ada problem..mcm² lg la..
tp, alhamdulillah.. 
dah selesai semuanya dan boleh beraksi semula. (:

untuk posting yang ke-35 tahun 2010 dan yang 1st untuk bulan Nov..
nak wat 'my blog post review'
usha² balik post lama² yang menarik..untuk diterbitkan semula. (:
dan kongsi dgn rakan² pembaca semua~ (:

ok kan?? tak pe kan?? boleh ye?? huhu!!
neh antara posting yang ak suka² syiok sendiri.. haha!!
dan sebab apa suka post tu ::

5Masjid Negara Lengang - sbb rasa mcm tak caya je (:
4Ubat Ulser Mulut - sbb selalu sgt kena ulser (:
3. Anak Aku Mana?Mana Mama Saya? - sbb puas cari..tak jumpa (:
2. Penyakit Tidak Merbahaya - sbb suka penyakit ni (:
1Gigi Cantik, Senyuman Menawan - sbb..sbb..eerrr..sbb apa eh~? haha!!

jadi..disini saya nk tag kan 5 rakan blog saya baru saja update blog mereka semasa saya nak wat posting ni. (:


mana² rakan yang ditag tu..nnt jk rajin wat gak ye mcm ni (:

1st - buat tajuk posting "aku kembali!!"
2nd - pilih 5 posting sendiri yang paling best dan bgtau sebab.
3rd - tag rakan² blog anda yang baru saja update blog mereka semasa anda nak hantar posting ni
(tidak termasuk saya)

 mudah bukan~?? 

Sekian, terima kasih.

4 tindakbalas kimia:

Unknown said...

cerita baru :: Aku Kembali!!

Unknown said...

ajim

terkejut katak kak ayu sekarang nie..baru nak ucap salam kembali dan salam blogging..
adeh....beratnya jawab tag nie....hehehehehe


okey2 kak ambil dengan senang hati

nur said...

wuit.. oke.. akan cuba
ALL IN ONE

faizura rahman said...

im done inchik ajim! hehe..thx :)

http://fyezrahman.blogspot.com/2010/11/aku-kembali.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
back to top