Feb 17, 2011

:: err~ boleh tolong bacakan untuk aku~? ::

adalah satu hari hujung minggu aku g jalan-jalan disebuah shopping komplek kat area bandar sunway.. punyalah dah lama tak g sana..aku pon da jadi tak familiar dgn area tu.. nak cari kedai makan pon dah tak ingat. haha~!! so..aku pon carilah papan tanda yang berdekatan dengan escalator.. jenuh aku pandang benda tuh.. terpusing-pusing..pening kepala~! korang boleh tolong bacakan untuk aku~??

biasalah benda ni huruf kecik-kecik..agak-agak nampak ke nak baca tu~?


hah~!! nampakkan~? boleh tolong saya bacakan~?

hee~!! XD

p/s :: memang susah nak cari direction jika mcmni kan~??

Sekian, terima kasih

1 tindakbalas kimia:

Unknown said...

tersangatlah sengal direction dia ni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
back to top