Feb 18, 2011

:: 6 tahun? alhamdulillah ::

apa yang 6 tahun ni?? melibatkan angka-angka ni mesti ulang tahun apa-apa@sumting yang bestkan.. umur aku ke~? wah!! dahsyat! 6tahun da berblog~?! huhu~!! tanggal 18.02.2011 genablah tahun ke-6 anniversary aku dan pasangan.. alhamdulillah! (itu pon nak kecohkan) pada aku.. walaupon genab tahun ke-6.. ianya bukan angka yang besar.. angka yang boleh mengatakan aku sudah cukup bagus..cukup hebat. cukup mengenali dia. pada aku itu angka yang masih baru.. masih perlu belajar nilai persahabatan..nilai tanggungjawab..dan macam-macam lagi. jika kita sebagai manusia ni.. ada yang baru nak masuk tadika. baru pandai mengeja dan membaca.

mungkin diluar sana ada yang lagi hebat~!! sudah 10tahun, 20tahun, alhamdulillah~!! moga perhubungan itu sentiasa mendapat keberkatan dariNya. amin~!! teruskan hingga keakhir hayat.

6tahun~~

bukan bermaksud. " wah~!! sudah 6 tahun~!!" bunyi macam sudah lama aku bertahan, dan sangat kejam bunyinya...

jika aku..suka cakap macam ni " baru 6 tahun~ masih jauh lagi perjalanan untuk ditempuhi bersama."

kepada wawa green (fb); terima kasih kerana sudi berkenalan dengan ku..terima kasih kerana hadir dalam hidupku.. terima kasih kerana bersabar dengan kerenah ku.. terima kasih banyak-banyak~!!

aku sangat sayang kamu~!!



 (kek datang dari google jew~ huhu!!)

Sekian, terima kasih

2 tindakbalas kimia:

WaWa Green said...

to my luvly darling...thanks...
mmg bnyak lg yg perlu kte tempuhi bersama..insyaAllah kalau dah dijodohkan kte akan kekal bersama selamanya.. Aminn...

mizeyta said...

wah...so heppy la tgk this loving couple...semoga cepat2 kawen yea...ni nak tunggu che' abe abis master dlu ke? wahai kakak n abg ku...cepat la kawen...kang saya kena langkah bendul laks..ahaks..:P pape pown...semoga kalian kekal berchenta,bahagia,bersama untuk 60..600..6000.600000000000000 thn mendatang(ala...kira sampai bila2 la..:) )...amin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
back to top