Dec 12, 2010

:: PELIK SANGAT KE NAMA BLOG AKU NIH ? ::

macam biasa~ en. BA ada pelbagai segmen dalam akal fikirannya yang kreative tu.. kali ni pasal
PELIK SANGAT KE NAMA BLOG AKU NIH?
dah byk aku lepaskan..kali ini rasanya tidak lagi~ (:


 

Q and A ::
1. dari mana dapat nama blog ni :
- niat berblog untuk berkongsi apa yang ada dalam kepala otak ni kepada kawan2. jadi, dapatlah Something to Share.

2. maksud disebalik nama blog ni :
- sesuatu untuk dikongsi. (: benda2 berbaik2 sahaja. (:

3. Siapa orang kuat blog ni :
- of course ME. AjimGreen.

4. Angan angan terhadap blog ni :
- angan2?? hahaha!! menjadi bualan orang ramai. (:  benda yang baik2 sahaja.

5. Kalau nak tukar nama blog , korang nak tukar nama apa :
- AjimGreen

6. Kalau berkemampuan , korang nak iklankan blog korang tu kat mana:
- confirm2 kat billboard yang ada di highway 1 Malaysia!! aku nak letak (:

7. Blog yang pastinya wajib korang singgah setiap hari .. Satu je yeer .. :

8. Sila lengkapkan .. SAYA SUKA BLOG SAYA KERANA .... tidak lebih 20 patah perkataan .. 
- blog saya memberikan pelbagai inspirasi kepada saya dalam meneruskan arena penulisan yang telah sekian lama ditinggalkan.
Sekian, terima kasih.

0 tindakbalas kimia:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
back to top