Nov 30, 2010

:: Hadiah Untuk En Ben Ashaari ::

En. Ben Ashaari? aku tak penah kenal die sebelum ni..jumpa?? lagi tak penah..

TAPI~

beliau byk tolong aku dalam dunia blog ni.. blog aku dulu,takde sapa kenal.. la ni..alhammdulillah! ada la pembaca (walaupon sorang). Pada 10/10/10..die dapat follower ke 3333, die wat entri KHAS. (klik sini). lagi skali 16/11/10..die wat entri KHAS (klik sini) dua-dua entri ni untuk aku..(btl ke??)

die wat je entri 10/10/10.. meletop!! aku pnya blog ni...pastu..suam² kuku... lagi skali pada 16/11/10 blog aku meletop!! pastu...hangat² tahi ayam da.. haha!! nampak sgt beliau byk follower yang rajin². (aku je yang terlebih rajin ;p)

Rasanya masih tak terlewat..Jadi, sempena 30/11/10 ni.. saya Ajim Green nk bagi hadiah tak seberapa ni.. (entri khas untuk En. Ben Ashaari) nk bg trafik bebanyak..takde sgt la kot.. 10 org tu..mgkn la.. hehe!!

Allah Selamatkan Kamu~
Allah Selamatkan Kamu~
Allah Selamatkan Ben Ashaari~
Allah Selamatkan Kamu~



Selamat Ulang Tahun Kelahiran En.Ben Ashaari!! 
Moga Sehat Sentiasa dan Mendapat Keberkatan dariNya sentiasa. 
Amin~ (link)

Sekian, terima kasih

0 tindakbalas kimia:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
back to top