Dec 6, 2010

:: Ini Kes Tipu ::

haish!! ini boleh bikin aku marah!! (jangan² nnt kena jual~huhu!!) geram betul bila dpt msg bukan² kat HP.  
Tahniah!! anda memenagi itu ini..sila bla..bla..bla...
Nombor anda terpilih sebagai bla..bla..bla..
banyak lagilah..msg SPAM dan SCAM ni. nak Block tak tau mcmne.. so..dgn paksa rela.. ak terima je lah msg² tuh~ D.E.L.E.T.E! solosai! (:

tapi..ada satu hari tu.. rakan office aku dpt msg dari mamat/minah mana tah.. msg die mcmni~ ehem2!!

boleh bacakan?? 

hai~ ada kepatut. nak tipu pon..agak²lah kan. tak sekolah ke apa?? dah kat balai..guna telefon balai wat call sudah.betul tak??

p/s :: kawan² biasa tak dpt msg SPAM atau SCAM ni??


Sekian, terima kasih.

4 tindakbalas kimia:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
back to top