Mar 10, 2011

:: fantasi dan rialiti 2 ::

ni sambungan fantasi dan rialiti itu hari, so aku tunaikan janji untuk sambungan post tersebut...untuk post kalini, gambar-gambarnya mungkin lebih menarik~ enjoy ye gambar-gambar yang saya share ni~ (:

barang ilusi~dapatkan dipasaran sekarang~

sekarang saya boleh lihat lebih jauh~
 

kini, untuk kemana-mana lebih mudah~

manusia bertelur~

oh~!! harumnya~
 

sayangi paru-paru anda~

hey~!! aku pun tikuslah.. jom kita main sama-sama~

boleh anda nampak saya~?


 haa~ amacam~? menarikkan gambar-gambar yang ada ni.. sesungguhnya manusia ni sungguh kreatif. Semuanya ciptaan Yang Maha Esa, Allah s.w.t. syukur kita dijadikan sebagai manusia.

Sekian terima kasih.

1 tindakbalas kimia:

WaWa Green said...

menarik pic2 tue.. ^__^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
back to top